| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Gebruiker |
Bericht |
shockfrog shockfrog
|
Geplaatst: 18-05-2009, 14:21:16 Onderwerp: Dansworkshop |
|
|
Ik zie in het programma dit jaar geen dansworkshop staan. Is er dit jaar geen? Ik en veel vrienden van mij zouden dat erg jammer vinden. Ik wil nog wel eens oefenen wat ik vorig jaar geleerd heb Of opnieuw leren...
Remco |
|
| Naar boven |
|
 |
Jelrik

|
|
| Naar boven |
|
 |
Darkfairy

Geregistreerd op: 19-12-2007 Berichten: 253 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
Geplaatst: 19-05-2009, 07:39:18 Onderwerp: |
|
|
Dit jaar idd geen dansworkshops, er komt ook helemaal geen balfolk muziek op kelfest.
@ Yello, die workshops zijn toch echt anders dan dansworkshops. Dit is voor muziek met instrumenten, waar je dus wel kunt kijken of er iets dansbaars is en de andere is voor de communicatie. |
|
| Naar boven |
|
 |
saghws superhero

|
Geplaatst: 19-05-2009, 12:48:21 Onderwerp: |
|
|
| Darkfairy schreef: | | er komt ook helemaal geen balfolk muziek op kelfest. |
nah, op de muziek van Rapalje is meestal nog wel wat te doen, hoor.
En bij de muziek workshop van de Kelten zonder grenzen mag ook gedanst worden, heb ik uit betrouwbare bron.
Ik heb er zin an!
Nou nog mooi weer aub. _________________ Man must dance! |
|
| Naar boven |
|
 |
Darkfairy

Geregistreerd op: 19-12-2007 Berichten: 253 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
Geplaatst: 20-05-2009, 09:36:23 Onderwerp: |
|
|
Rapalje is gewoon folk, echt fatsoenlijk erop balfolken gaat niet, vind ik. Het zijn mega snelle scottishen, chaotische jigues. En veel meer is er niet van te brouwen, op misschien een adhd polka na.
En daarbij gaf ik al aan dat je bij kelten zonder grenzen kunt kijken of er iets dansbaars bij is, aangezien het een muziekworkshop is waar mensen met een instrument leren een balfolkdeuntje te spelen. |
|
| Naar boven |
|
 |
|