| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Gebruiker |
Bericht |
Merileth

|
Geplaatst: 06-07-2010, 20:03:53 Onderwerp: Programma online |
|
|
Jawel, het programma staat online, kijk hier maar op:
http://www.castlefest.nl/downloads/programma2010.pdf
Nu heeft iemand op het Omnia forum al heel helder opgemerkt dat het eerste optreden van de vrijdag op half 11 staat terwijl het terrein om 11 uur open gaat. Ik neem aan dat dit half 12 moet zijn? |
|
| Naar boven |
|
 |
Joep-100 aka SlowJoep / FotoJoep

|
|
| Naar boven |
|
 |
Frank Site Admin

|
Geplaatst: 07-07-2010, 09:54:29 Onderwerp: |
|
|
Nuraghi speelt vrijdag vanaf 11:00 en verwelkomt zo de eerste bezoekers. In het gedrukte programmaboekje wordt de tijd goed vermeld.
Hartelijk dank voor het ons wijzen op deze maffe fout!  |
|
| Naar boven |
|
 |
CartoonJessie
|
Geplaatst: 07-07-2010, 19:45:56 Onderwerp: |
|
|
Hoi! Ik was die heldere Omnia-fan! *wuift enthousiast*
Iets anders wat voor mij een tikkie onduidelijk is - is eigenlijk al de aankondiging van Castlefest van volgend jaar. Er staat dus dat het van vrijdag tot zondag is.... Maar dat donderdag dat concert is van Cantus Buranus...
Ik vind het natuurlijk super dat Castlefest dan al een beetje 4 dagen zal duren ipv 3... Maar gewoon, stelde me vragen over de praktische regeling? Is dat dan enkel voor passepartout-houders of zo? Allez, ik vind het een tikje raar dat het terrein ook al op donderdag voor iedereen zal open zijn dan... Alle extra info daarover is welkom omdat ik me dan niet loop suf te piekeren hoe jullie dat gaan doen. ;-) |
|
| Naar boven |
|
 |
Marjolijn Coördinator Interne Catering

|
Geplaatst: 08-07-2010, 05:12:14 Onderwerp: |
|
|
Dat krijgen we tegen die tijd vast nog wel te horen  |
|
| Naar boven |
|
 |
Anwell huggable Vana-taxi

|
Geplaatst: 08-07-2010, 20:54:52 Onderwerp: |
|
|
| Marjolijn schreef: | Dat krijgen we tegen die tijd vast nog wel te horen  |
Inderdaad! Ik ga er volledig op vertrouwen dat ze dat heel goed uit hebben gedacht, en dat wij als vrijwilligers extra hard mogen werken om donderdag middag alles klaar te hebben (wat we natuurlijk met alle plezier doen!!) _________________ "It is a fool's prerogative to utter truths that no one else will speak." |
|
| Naar boven |
|
 |
Mattijs aka Anneke 2 // papa Tijs

|
Geplaatst: 08-07-2010, 21:09:27 Onderwerp: |
|
|
Dat wij vrijwilligers hard werken is een feit (net als Detol )
Ik denk dat het concert op donderdagavond aparte verkoop zal zijn of een soort van combi-kaart met het passepartout, dus of;
- losse verkoop voor donderderdagavond concert,
- of een passepartout voor het hele weekend inclusief concert of
- een passepartout voor alleen het CF - weekend....
keuzes genoeg dus weer  _________________ Balnea vina venus corrumpunt corpora nostra, sed vitam faciunt balnea vina venus
 |
|
| Naar boven |
|
 |
dreamfairy blah blah

|
Geplaatst: 09-07-2010, 09:33:02 Onderwerp: |
|
|
| laten we maar eerst van komend cf genieten ;D |
|
| Naar boven |
|
 |
drakinnetje vuurspuwer

|
Geplaatst: 23-07-2010, 13:06:48 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het programmaboekje naar iemand uit Zweden gemaild die van plan is volgend jaar naar CF te komen.
Is het ook handig om een Engelse versie van het programmaboekje te maken? _________________ I fart in your general direction
 |
|
| Naar boven |
|
 |
pennyroyaltea proud member of marcels parkeerharem

|
Geplaatst: 24-07-2010, 21:24:22 Onderwerp: |
|
|
ik had begrepen dat volgend jaar donderdag heel interesant wordt
ik zelf kan niet wachten als dat inderdaad doorgaat! _________________ knijpers zijn altijd handig op tenten
nikita victoria aurora mn grootste schat 28 juni 2010 |
|
| Naar boven |
|
 |
Wishmaster
|
Geplaatst: 27-07-2010, 19:58:08 Onderwerp: |
|
|
pssst, nog niet verklappen
| pennyroyaltea schreef: | ik had begrepen dat volgend jaar donderdag heel interesant wordt
ik zelf kan niet wachten als dat inderdaad doorgaat! |
|
|
| Naar boven |
|
 |
Klijn klikosuperheldenteam

|
Geplaatst: 27-07-2010, 20:45:43 Onderwerp: |
|
|
Het staat al op de CF site toch? En in dit topic? *geheimzinnig* |
|
| Naar boven |
|
 |
Wishmaster
|
Geplaatst: 27-07-2010, 21:16:32 Onderwerp: |
|
|
| Klijn schreef: | Het staat al op de CF site toch? En in dit topic? *geheimzinnig* |
whahahaha, zie het nu pas... maar ik dacht dat er een ander band ook nog donderdagavond volgend jaar zou spelen maar dit kan ook misschien alleen een gerucht zijn  |
|
| Naar boven |
|
 |
amadey
|
Geplaatst: 01-08-2010, 13:35:21 Onderwerp: Wat is adres van 6 augustus?? |
|
|
| Datum en tijd heb ik wel gevonden maar adres kan ik nergens vinden.. Waar wodt het gehouden?? |
|
| Naar boven |
|
 |
Peppie
|
Geplaatst: 01-08-2010, 13:48:54 Onderwerp: |
|
|
Routebeschrijving
Adresgegevens
Kasteel Keukenhof
Keukenhof 1
2161 AN Lisse
Holland
Met het openbaar vervoer
Kijk op www.ns.nl of www.9292ov.nl voor een persoonlijke route naar station Hillegom. Vanaf daar rijdt een pendelbus naar het terrein van Kasteel de Keukenhof. De kosten hiervoor zijn € 3,50 voor een retour. Deze kaartjes zijn ook in de voorverkoop te koop. De bus rijdt om het halve uur aansluitend op de aankomst van de treinen. De bussen blijven rijden tot uiterlijk een half uur na sluitingstijd.
De organisatie raadt aan om met het openbaar vervoer te komen, in verband met verwachte drukte.
Met de auto
Kijk op www.vananaarbeter.nl of teletekst voor de actuele wegwerkzaamheden. Vertrouw niet op een tomtom tot aan de deur. Tot Lisse gaat goed, vandaar uit volg de borden Keukenhof.
Vanaf de A4 (Amsterdam, Rotterdam)
Neem afslag Nieuw Vennep/Hillegom/Lisse en volg de N207 in diezelfde richting. Aan het eind van de N207 slaat u linksaf richting Lisse (N208). Op de tweede rotonde gaat u rechtsaf richting Langevelderslag. Na 100 meter ligt Kasteel Keukenhof aan de linkerkant.
Vanaf de A44 (Den Haag, Leiden)
Neem afslag Sassenheim/Lisse/Noordwijkerhout. Ga in Sassenheim bij de tweede rotonde rechtsaf richting Lisse (N208). Ga vervolgens op de tweede rotonde linksaf richting Langevelderslag. Na 100 meter ligt Kasteel Keukenhof aan de linkerkant.
Vanaf de N206 (Katwijk, Noordwijk, Vogelenzang)
Neem afslag Lisse en houd Lisse aan. 300 Meter na de spoorwegovergang ligt Kasteel Keukenhof aan de rechterkant. |
|
| Naar boven |
|
 |
|