| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Gebruiker |
Bericht |
Butterfly Moderator

|
Geplaatst: 29-09-2009, 09:30:49 Onderwerp: |
|
|
Laten we het er gewoon op houden dat de een CF leuker vindt en de ander EFF... gewoon een kwestie van smaak en ervaring...
Dit topic is eigenlijk niet bedoeld om weer eens de zoveelste discussie te houden over wat beter is of commercieeler...
Dusss... zullen we t weer alleen over EFF Arcen gaan hebben... .gif) _________________ May the wings of the butterfly kiss the sun.
And find your shoulder to light on.
To bring you luck, happiness and riches.
Today, tomorrow and beyond. |
|
| Naar boven |
|
 |
Wishmaster
|
Geplaatst: 29-09-2009, 15:37:14 Onderwerp: |
|
|
Mooie reactie Aap!!
Ik vind EFF en CF ongeveer even leuk dus je reactie klopt niet helemaal marina
maar ik snap je punt.
Laten we idd nu maar weer ontopic gaan en het over Arcen hebben  |
|
| Naar boven |
|
 |
Gyan Gyan

|
Geplaatst: 02-10-2009, 09:39:08 Onderwerp: |
|
|
Heel goed gesproken Aap.
En net als Wishmaster vind ik het alletwee leuk. _________________ Durf je hier te klikken? |
|
| Naar boven |
|
 |
BajorRon
|
Geplaatst: 03-10-2009, 19:47:05 Onderwerp: |
|
|
"Die handtekening kost trouwens maar 5 euro. Ik heb het nu over Stanislav Ianevski die mij een foto met handtekening heeft gegeven (helemaal voor niks overigens, maar dat kwam omdat we intussen behoorlijk bevriend zijn geraakt). "
Joh, dat is nu jammer dat ik niet geweest ben , want ik ken Stan ook van vorige keren (hoewel bevriend nou weer een groot woord is, we hebben alleen met hem en Tolga vreselijk veel lol gehad over zijn 'Hermioninny'-tekst uit Goblet of Fire (die ik nog steeds niet heb gevonden, maar waarvan hij zei dat ie er wel inzat. Hoe is het met hem? Ik zag dat hij voor Deathly Hallows weer in actie mag komen als Victor Krum, en da's leuk!
Tja, en betalen voor de handtekeningen van acteurs is in het conventiewereldje de normaalste zaak van de wereld. Als je weet dat daar wereldwijd ene levendige handel in bestaat en mensen daar veel geld mee verdiene vindt ik het persoonlijk doodnormaal sdat degene die de handtekening zet daar ook een graantje van meepikt. En als je weet hoe onzeker het inkomen van acteurs is, snap je ook dat ze via dit soort dingen wat geld proberen bijverdienen. Laten we wel zijn, ze komen echt niet helemaal naar Arcen overvliegen omdat ze niks beters te doen hebben! |
|
| Naar boven |
|
 |
Gyan Gyan

|
Geplaatst: 28-07-2010, 21:17:30 Onderwerp: |
|
|
Ron, dit jaar in Arcen heb je een herkansing. Stan komt ook weer. _________________ Durf je hier te klikken? |
|
| Naar boven |
|
 |
MDF-MDL Miss Dark fairy & Miss dark Lady

|
Geplaatst: 29-07-2010, 20:59:18 Onderwerp: |
|
|
Wij hebben met 15 man een huisje afgehuurd in Arcen en zijn dus 2 dagen aanwezig  _________________ Richt je blik op de zon dan valt de schaduw achter je... |
|
| Naar boven |
|
 |
Frats Son of William

|
Geplaatst: 30-07-2010, 06:45:25 Onderwerp: |
|
|
Verstandige woorden van Aap.
Waar gaat het heen met de wereld? _________________ Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit. |
|
| Naar boven |
|
 |
dreamfairy blah blah

|
Geplaatst: 30-07-2010, 10:23:26 Onderwerp: |
|
|
mensen moeten nou eenmaal wat te zeuren hebben eh
ik ga kijken of ik eens naar EFF arcen ga. lijkt me leuk =) |
|
| Naar boven |
|
 |
Davinia Draakje
|
Geplaatst: 08-08-2010, 18:46:58 Onderwerp: |
|
|
als recidiverende EFF-er kan ik toevoegen dat ik afgelopen EFF Arcen echt een aanrader vond en dus naar alle waarschijnlijkheid ook weer aanwezig ga zijn op de aankomende editie.
In mijn idee is de lokatie Arcen een stuk relaxter dan die van Haarzuilens. Het is ruimer opgezet, waardoor je op sommige plekken echt het idee kan hebben dat je er in je eentje rondloopt. De themagebieden kun je beter uitwerken (hoewel dat potentieel nog niet volledig benut wordt). Hierdoor kun je ook gemakkelijker gebieden ontwijken die niet "jouw ding" zijn.
Nadelen van EFF in het algemeen vind ik alleen dat ze "teveel" lijken te willen. En dan duid ik voornamelijk op te verschillende stromingen die er in de laatste jaren bijgekomen zijn. Dit is in Arcen minder storend omdat je, zoals ik al aanhaalde, meer die specifieke gebieden kunt ontwijken. Op Haarzuilens is dat vaak moeilijker. |
|
| Naar boven |
|
 |
|